miercuri, 28 ianuarie 2009

De ce ai invata limba bulgara

De ce? Pentru că poate vrei să iesi din turmă. Acum engleza şi franceza sunt limbi la modă, limbi pe care toţi le ştiu şi care nu mai fac să se ridice sprâncenele angajatorilor. De ce ai alege o limba rară? Pentru că îţi va aduce satisfacţii! Nu vrei să faci asta la facultate... nicio problemă, dar poţi învaţa măcar din dorinţa de a ştii să citesti corect idicatoarele când mai treci prin Bulgaria. Sau să ştii măcar din bun simţ să zici cele câteva cuvinte foarte uzuale (bună ziua, bună dimineaţa, bună seara, mulţumesc şasmd.) când te duci pe litoralul lor.

Bulgaria este o ţară superbă, din punct de vedere al turismului care este mult mai bine dezvoltat şi întreţinut. Pe acest blog am să tratez mai mult aspectele ce ţin de limbă, pentru acei câţiva vizitatori care se vor arăta interesaţi de aces proiect, pentru ceilalţi îi invit să descopere o parte din Bulgaria prin ochii mei... AICI.

Spor la învăţat!

3 comentarii:

  1. salut, superrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!
    gandim la fel, si asta nu pentru ca prietena mea este din ruse, ci pentru ca mi-a captat atentia. vroiam sa fac ceva ce sa nu aiba nici o legatura cu uzualul, si am gasit aceasta in bulgara. ce m-a motivat si mai mult este faptul ca nu prea se gaseste documentatie si trebuie sa cauttrtttt! stie cineva unde as putea sa gasesc ceva despre limba bulgara, mai mult decat "cum pot sa ajung pana la...?"
    eu am facut un scurt document despre gramatica limbii bulgare din ce am mai gasit pe internet, tradus in romana si pus cap la cap. dar fireste ca nu prea este indeajuns sa stapaniti bine bulgara. il trimit oricui mi-l cere si apreciez si multumesc oricui care imi trimite in formatii legat de invatatul limbii bulgare, pe adresa: goreagrig@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere